Default welcome msg!

 Kundeservice 11-16 tel. 71 747 081 - info@capida.dk
  • Kundtjänst 

    info@capida.se - alltid öppen

  • Handla tryggt och säkert

    med KLARNA

  • Fri frakt vid Köp över 399,-

    Snabb Leverans med POSTNORD

  • Prisgaranti

    Prismatching på alla varor

  • Kundtjänst

    info@capida.se

  • Handla tryggt och säkert

    med KLARNA

Allmänna upplysningar

Capida ApS
Organisationsnummer: 502083-8453

Capida. Se
Webshoplagret
Pumpvägen 2
24393 Höör  

Tel: (+46) 084 468 05 23 (9.30-12.30)
info@capida.se
Etableringsår 2014

Betalning

Betalning kan ske med Klarna Faktura, Klarna Konto, Klarna delbetaling VISA, Mastercard. All betalning sker i svensk valuta och Alla priser är inkl. MOMS

Villkor för Klarna faktura finns HÄR

Vilkor för Klarna delbetaling finss HÄR

Vilkår för Klarna konto finns HÄR

Har du frågor om din faktura från capida.se, kontakta gärna vår kundtjänst.

Du får en orderbekräftelse via email när vi har skickat en produkt till dig. Betalningar med kontokort är alltid skyddade mot missbruk. Om det osannolika skulle hända om ditt kort används utan din tillåtelse i en webbutik som använder SSL (Secure Socket Layer) i sitt betalningsalternativ är du helt skyddad och kan bli ersatt av banker eller betalningsinlösare för eventuella missbruk. Vi har 3D-Secure implementerat i vår betalningsgateway. Du kan bli ombedd att godkänna din betalning med 3-D Secure vid ditt köp. Detta är ditt kassaskåp för ett säkert köp

Alla data som skickas in i samband med köp med kontokort krypteras (SSL). Varken capida.se eller andra kan se vad du anger för information.

Vi ingår inte avtal med personer under 18-år utan förmyndares samtycke

Capida.se accepterar följande betalningsmetoder

Inga avgifter debiteras vid användning av visa eller Mastercard . Avgiften för att utnyttja de andra betalkorten och betalningsmetoderna fastställs av PSB.

Betalningen dras inte från ditt konto förrän varan avsänds.

Vi har krypterat alla dina kortupplysningar med det s.k. SSL (Secure Socket Layer)-protokollet. Det innebär att obehöriga inte kan avläsa ditt kortnummer eller annan information under transaktionen med PBS.

Vi drar inga pengar för köpet innan varorna har avsänts fysiskt från vårt lager.

Återbetalning vid reklamationsrätt.:
Om köpet hävs på riktiga grunder, antingen via ångerrätt  så kommer en återbetalning att göras inom 14 dagar från ångermeddelande ,och beloppet kommer att återbetalas via samma betalningsmetod som användes för köpet. Vid reklamation så kommer en återbetalning att göras inom 30 dagar, och beloppet kommer att återbetalas via samma betalningsmetod som användes för köpet

Leverans

Alla order över kr. 399,- sänds fraktfritt med Post Nord.

Normal leveranstid är 1-4 vardagar från att produkten skickas men kan ta längre tid vid omständigheter utanför vår kontroll stör posttjänsterna. Om vi inte kan leverera inom avtalad tid kommer vi att så snart som möjligt informera dig om anledningen till förseningen och upplysa dig om en ny leveranstidpunkt. Du kan då ha rätt att häva köpet, t.ex. om dröjsmålet är av väsentlig betydelse för dig

Efter att en produkt har skickats från vårt lager, skickar vi ett mail om detta till dig. Detta mail skapas automatiskt och skickas ut samme dag som paket har skickats. När du har fått detta mail innebär det att vi har dragit pengar från ditt kort (vid kortbetalning), packat och skickat till den adress som specificerades på beställning. Om du inte fått något efter fyra arbetsdagar från att du fått detta mail, var vänligt kontakta vår kundtjänst för att starta en eftersökning. Om ingen kontaktar har gjorts betraktar vi leveransen som lyckad efter fem vardagar.

Om en leverans försvinner eller försenas på grund av att felaktiga uppgifter har angetts på en beställning, är inte capida.se under några omständigheter ersättningsskyldiga för detta.

Om en produkt skickas till ett uthämtningsställe är kunden ansvarig för att hämta ut produkten inom liggtiden. Paket behöver hämtas upp personligen av mottagaren och kräver normalt någon form av legitimation.

Om du ångrar ditt köp (ångerrätt)

Du har 14 dagars ångerrätt när du handlar hos oss.

Ångerrättsperioden upphör 14 dagar efter den dag när du:

  • a) har mottagit din vara
  • b) får den sista varan i din fysiska ägo, när det rör sig om ett avtal om flera olika varor som har beställs i en order och som levereras separat
  • c) får det sista partiet, eller den sista delen i din fysiska ägo, när det rör sig om ett avtal om leverans av en vara som består av flera partier eller delar

Du ska inom 14 dagar från mottagandet ge oss beskedet om du ångrar ditt köp. Beskedet kan lämnas genom att skicka ett e-mail till info@capida.se, eller kan göras via telefon eller via ett formulär hos Klarna. I meddelandet ska du göra oss tydligt uppmärksamma på att du önskar utnyttja din ångerrätt.

Du kan inte ångra köpet genom att endast neka att ta emot varan utan att samtidigt ge oss tydlig information om detta.

Du står för kostnaderna för returfrakten om du utnyttjar ångerrätten.

Om du hanterat varan utöver vad som är tillåtet eller om någon del av varan saknas eller är skadad är du ansvarig för varans minskade värde och vi förbehåller oss rätten att vid återbetalningen göra avdrag för värdeminskningen."

Returnering og reklamation

Du ska sända din order i retur till oss utan onödig fördröjning och senast 14 dagar efter att du har meddelat oss att du önskar ångra ditt köp. 

Vid ber er att meddela capida.se om eventuella transportskador så snart som möjligt och helst inom 7 dagar, så att vi har möjlighet att göra anspråk mot transportören

Du står för kostnaderna för returfrakten om du utnyttjar ångerrätten.

Om du hanterat varan utöver vad som är tillåtet eller om någon del av varan saknas eller är skadad är du ansvarig för varans minskade värde och vi förbehåller oss rätten att vid återbetalningen göra avdrag för värdeminskningen."

Vid returnering är du ansvarig för att varan är förpackad på ett godtagbart sätt.

Du bär risken för varan från tidpunkten för varans leverans.

Varor som inte omfattas av ångerrätten

Följande varutyper omfattas inte av ångerrätten:

  • 1. Leverans av varor som tillverkats enligt användarens specifikationer eller som har en tydligt personlig prägel,
  • 2. Leverans av varor som kan förväntas att försämras eller åldras snabbt,
Varans skick när du sänder den i retur

Du ansvarar endast för eventuell minskning av varans värde som orsakats av annan hantering än vad som krävs för att undersöka varans slag, egenskaper och det sätt som den fungerar på. Med andra ord – du kan pröva varan på samma sätt som om du hade prövat den i en fysisk butik.

Om varan har prövats utöver vad som beskrivs ovan, betraktar vi den som använd. Detta betyder att du endast får en del eller inget alls av köpesumman tillbaka om du ångrar ditt köp, oberoende av varans handelsmässiga värde.

För att få hela köpesumman tillbaka måste du alltså göra på samma sätt som i en fysisk butik. Du får pröva varan, men inte ta den bruk på riktigt.

Återbetalning av köpesumman

Om du ångrar ditt köp, får du naturligtvis tillbaka det belopp som du har betalt till oss. I händelse av en värdeminskning som du har orsakat, dras denna ifrån köpesumman.

Om du utnyttjar din ångerrätt, återbetalar vi alla betalningar som vi fått från dig, inklusive leveranskostnader (dock inte extra omkostnader som tillkommit genom ditt eget val av annan leveransform än den billigaste formen av standardleverans som vi erbjuder), utan onödigt dröjsmål och under alla omständigheter senast 14 dagar från det datum då vi mottagit meddelande om ditt beslut att ångra detta avtal. Vi genomför en sådan återbetalning med samma betalningsmetod som du använde vid den ursprungliga transaktionen, om du inte uttryckligen har samtyckt till någon annan.

Vi kan hålla inne återbetalningen tills vi har mottagit varan i retur, om du inte innan dess har uppvisat dokumentation på att ha returnerat den.

Om du ångrar köpet, ska varan sändas till:
Capida. Se
Webshoplagret
Pumpvägen 2
24393 Höör

Vad ska jag skicka med vid returen?

Du är välkommen att bifoga en kopia av din orderbekräftelse, samt fylla i vårt returformulär som du hittar HÄR

Notera! Vi tar inte emot paket som sänts per postförskott.

Om det är något fel på varan (reklamationsrätt)

Konsumentköplagens regler tillämpas vid varuköp.

När du handlar på www.capida.se har du givetvis reklamationsrätt i tre år och två månader. Det betyder att du antingen kan få varan reparerad, utbytt, pengarna tillbaka eller avdrag på priset, beroende på den faktiska situationen.

Naturligtvis krävs att reklamationen är berättigad och att bristen inte har uppstått som följd av felaktig användning av produkten eller annat skadeorsakande beteende.

Hur snabbt måste jag reklamera?

Om du reklamerat inom två månader från att du upptäckte felet anses din reklamation alltid lämnad inom skälig tid. Sker inte reklamation inom skälig tid från det att felet upptäckts, eller borde ha upptäckts, och senast inom tre år och två månader från det att du tog emot varan, förlorar du rätten att göra eventuella påföljder enligt konsumentköplagen gällande mot oss

För en smidig reklamation rekommenderar vi att du reklamerar via t.ex. mejl eller telefon, men du kan även kan besöka oss på nedan adress för att reklamera
Om du vill reklamera ditt köp, vi ber dig att göra detta på en av följande sätt

Via e-post: info@capida.se.
via Tlf: (+46) 084 468 05 23

Eller på vår adress:
Capida. Se
Webshoplagret
Pumpvägen 2
24393 Höör

Våra andra kontaktuppgifter finner du i vår kundtjenst, se här

Om reklamationen är berättigad står vi samtliga kostnader i samband med giltig reklamation . Detta måste godkännas i förväg

Varan sänds till:

Capida. Se
Webshoplagret
Pumpvägen 2
24393 Höör  

Vi behöver följande information när du sänder varan till oss

När du returnerar varan, ber vi dig att beskriva problemet så detaljerat som möjligt.

Notera! Vi tar inte emot paket som sänts per postförskott eller liknande.

Kom ihåg att varan alltid ska sändas tillbaka i ett ordentligt emballage, och kom ihåg att få ett kvitto på avsändandet, så att vi kan betala tillbaka dina fraktkostnader.

Vad gör vi med dina personliga upplysningar (persondatapolicy)

För att du ska kunna ingå avtal med oss, behöver vi följande upplysningar från dig:
Namn
Adress
Telefonnummer
E-postadress

Vi genomför registreringen av dina personuppgifter i syfte att kunna leverera varan till dig.

Personuppgifterna registreras hos Capida Aps och bevaras i fem år, varefter de raderas.

När vi samlar in personuppgifter via vår webbplats säkerställer vi att det alltid sker genom att du lämnar ditt uttryckliga medgivande, så att du får kännedom om exakt vilka uppgifter som samlas in och i vilket syfte.

Ledningen och redovisningsavdelningen på Capida Aps har tillgång till de uppgifter som registreras om dig.

Dataansvarig på www.Capida.se är Carsten Jensen

Vi lagrar inte kunduppgifter krypterat.
Vi överför inte kunduppgifter krypterat.

Uppgifter som lämnats till www.capida.se ges inte vidare och säljs inte på något sätt till tredje man, och vi registrerar inga känsliga personuppgifter.

Som registrerad hos Capida Aps har du alltid rätt att göra invändningar mot registreringen. Du har också rätt att få veta vilka upplysningar som finns registrerade om dig. Dessa rättigheter har du enligt Persondatalagen. Frågor i samband med detta ställs till Capida Aps via e-postadressen info@capida.se

Vid twister

Alla tvister kommer primärt att lösas med ett kontrakt med säljaren efter förhandling med säljarens kundtjänst. Vid tvister kommer säljaren att tillämpa svenska lag och rekommendationer från konsumentombudsverket, eller andra Europeiska länders lagar om de är tillämpliga

Kunden har rätt att bestrida punkter i dessa villkor. Alla tvister rörande dessa villkor eller hur de tolkas och tillämpas kommer lösas i enlighet med svensk lag.

Vid eventuella tvister kan du få hjälp av Allmänna reklamationsnämnden (www.arn.se)
Allmänna reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm

eller EU-kommissions onlineplattform som du hittar här: https://ec.europa.eu/odr

Ångerblankett

(detta formulär fylls endast i och returneras om du vill åberopa ångerrätten)

Capida.se
Webshoplagret
Pumpvägen 2
24393 Höör  

info@capida.se

Cookies:

Hitta vår policy för cookies HÄR

Dataskyddspolicy:

Du hittar vår dataskyddspolicy HÄR, genom att läsa nedan

Följ Personuppgiftspolicyn beskriver hur Capida.se behandlar, samlar in & lagrar personuppgifter.

1. Introduktion

1.1 Denna personuppgiftspolicy (hädanefter kallad "Policen") beskriver hur Capida.se (nedan kallad "oss", "vi" eller "vår") samlar in och behandlar personuppgifter i samband med köp av tjänster, medlemskap, produkter eller allmän användning av vår hemsida.

1.2 Policyn har utformats och gjorts tillgänglig för att följa dataskyddsförordningen (2016/679 av den 27 april 2016) (nedan kallad "GDPR") och reglerna däri om informationsskyldighet.

2. Insamling av information genom användning av cookies

2.1 När du besöker och använder vår webbplats(er), samlas cookies in och används på grundval av samtycke. Informationen i dessa cookies inkluderar webbläsartyp, söktermer på vår(a) webbplats(er), IP-adress, plats vid inloggning (hädanefter "Cookiedata").

2.2 Cookiedata används för att förbättra vår webbplats och användarupplevelsen, för att genomföra riktad marknadsföring.

2.3 Användningen av cookies för insamling av information och data är i övrigt i enlighet med cookie-förordningen (nr 1148 den 9 december 2011), 3 §.

2.4 Om du vill avvisa eller begränsa de cookies som placeras på din dator när du besöker vår webbplats kan du alltid göra detta genom att ändra inställningarna i din webbläsare. Du bör dock vara medveten om att avvisande eller begränsning av cookies har en inverkan på webbplatsens funktionalitet, och detta kommer att resultera i funktioner på webbplatsen som du inte kan se. Alla webbläsare tillåter att cookies raderas kollektivt eller individuellt. Hur detta görs beror på vilken webbläsare som används. Om du använder flera olika webbläsare måste du komma ihåg att radera cookies i alla webbläsare.

2.5 Vi vidarebefordrar cookiedata till Vi kan, beroende på omständigheterna, vidarebefordra cookiedata till Google, Bing, Twitter och Facebook etc. direktmarknadsföring.

3. Typer av personuppgifter som behandlas

3.1 Vi behandlar personuppgifter om dig när detta är relevant och i enlighet med tillämplig lagstiftning. Beroende på de specifika omständigheterna kan de behandlade personuppgifterna innefatta följande typer av personuppgifter: namn, adress, telefonnummer, e-post, information för att spåra försändelsen (till exempel spårningsnummer), bankinformation (kortinformation eller konto). information), kundnummer.

3.2 Om vi ​​behöver samla in och behandla ytterligare personuppgifter än vad som anges ovan kommer vi att informera dig om detta vid insamlingstillfället. Sådan information kan också tillhandahållas när denna policy uppdateras.

4. Syfte med behandlingen av personuppgifter

4.1 Vi behandlar endast dina personuppgifter för legitima ändamål i enlighet med GDPR. Beroende på omständigheterna kan personuppgifterna komma att behandlas för följande ändamål: a) För att kunna leverera eller erbjuda de tjänster eller produkter och/eller säljerbjudanden som vi erbjuder. b) För att svara på förfrågningar och/eller klagomål från användare, kunder eller medlemmar. c) Att lagra personuppgifter i den mån detta är ett krav enligt gällande lagstiftning, inklusive bland annat lagring av bokförings- och bokföringshandlingar i enlighet med gällande lagstiftning. d) Att skicka direktmarknadsföring till användare, kunder eller medlemmar (som e-post, MMS, direktmeddelanden på sociala medier etc.). e) Att skicka nyhetsbrev via e-post. f) För att förbättra våra produkter, tjänster eller webbplats.

5. Rättslig grund för behandling av personuppgifter

5.1 Vi behandlar endast dina personuppgifter när vi har en laglig grund för behandling i enlighet med GDPR. Behandlingen av personuppgifter sker enligt de särskilda omständigheterna med utgångspunkt från följande behandlingsmyndighet: a) Behandlingen är nödvändig för fullgörandet av ett avtal med den registrerade, jfr GDPR, artikel 6, mom. 1, bokstav b, första strecksatsen. b) Om vi ​​har bett om ditt samtycke för att behandla vissa specifika personuppgifter är behandlingsgrunden för de specifika personuppgifterna ditt samtycke, jfr GDPR, artikel 6, mom. 1, bokstav a, genom att samtycket alltid kan återkallas genom att kontakta oss via de kontaktuppgifter som finns längst ner i denna policy, och om samtycket återkallas kommer de personuppgifter som behandlas med stöd av samtycket att raderas, om inte de kan eller måste behandlas till exempel för att uppfylla en rättslig skyldighet. c) Behandlingen är nödvändig för att följa tillämplig lagstiftning, jfr GDPR, artikel 6, mom. 1, bokstav c. d) Behandlingen är nödvändig för att driva ett berättigat intresse, där den registrerades intressen eller grundläggande rättigheter och friheter som kräver skydd av personuppgifter inte går före detta, jfr GDPR, artikel 6, st. 1, bokstav f.

5.2 Vi utför följande behandling: Om vi ​​skickar direktmarknadsföring till dig, inklusive via e-post, kommer vi att be om ditt samtycke i förväg i enlighet med gällande regler i marknadsföringslagen.

6. Utlämnande och överföring av personuppgifter

6.1 Vi vidarebefordrar endast personuppgifter till andra när lagen tillåter eller kräver det. Vårt företag ingår i en koncern där personuppgifter delas mellan koncernbolagen beroende på de specifika omständigheterna.

7. Radering och lagring av personuppgifter

7.1 Vi säkerställer att personuppgifter raderas när de inte längre är relevanta för våra behandlingsändamål enligt beskrivningen ovan. Vi lagrar alltid personuppgifter under den tid som tillämplig lagstiftning ålägger oss, bland annat i syfte att dokumentera efterlevnad av bland annat bokföringslagens bestämmelser. För frågor angående lagring och behandling av personuppgifter är du välkommen att kontakta oss på den e-postadress du hittar längst ner i denna policy.

8. Registrerade personers rättigheter

8.1 Registrerade personer har ett antal rättigheter som vi kan hjälpa till med. Om du som registrerad vill utnyttja dina rättigheter måste du kontakta oss. Rättigheterna omfattar följande: Rätt att se information (rätt till insyn): Registrerade personer har rätt att få insyn i de uppgifter som behandlas om dem, samt en rad ytterligare uppgifter.

8.1.1 Rätt till rättelse (rättelse): Registrerade personer har rätt att få felaktiga uppgifter om sig rättade.

8.1.2 Rätt till radering: Registrerade personer har i särskilda fall rätt att få uppgifter om sig själva raderade innan tidpunkten för vår allmänna allmänna radering inträffar.

8.1.3 Rätt till begränsning av behandling: Registrerade personer har i vissa fall rätt att få behandlingen av sina personuppgifter begränsad. Om en registrerad person har rätt att få behandlingen begränsad får vi i fortsättningen endast behandla informationen - förutom lagring - med samtycke, eller i syfte att fastställa, hävda eller försvara rättsliga anspråk, eller för att skydda en person eller viktig allmänhet intressen.

8.1.4 Rätt att invända: Registrerade personer har i vissa fall rätt att invända mot vår i övrigt lagliga behandling av deras personuppgifter. Du kan också invända mot behandling av uppgifter för direktmarknadsföring.

8.1.5 Rätt att överföra information (dataportabilitet): I vissa fall har registrerade personer rätt att få sina personuppgifter i ett strukturerat, allmänt använt och maskinläsbart format och att få dessa personuppgifter överförda från en personuppgiftsansvarig till en annan utan hinder.

8.1.6 8.2 Du kan läsa mer om dina rättigheter i Integritetsskyddsmyndighetens vägledning om registrerades rättigheter, som du hittar på (https://www.imy.se/). Om du vill utnyttja dina rättigheter som beskrivs ovan, använd kontaktinformationen som finns längst ner i denna policy. Vi strävar efter att göra allt för att tillgodose dina önskemål gällande vår behandling av personuppgifter och dina rättigheter som registrerad. Om du trots våra ansträngningar vill lämna in ett klagomål kan du göra det genom att kontakta Integritetsskyddsmyndigheten (https://www.imy.se/).

8.2.
Rätt till rättelse:

Den registrerade har rätt att vända sig till er som personuppgiftsansvariga och be att få felaktiga uppgifter rättade. Det innebär också att den registrerade har rätt att komplettera med sådana personuppgifter som saknas och som är relevanta med hänsyn till ändamålet med personuppgiftsbehandlingen. Att ni som personuppgiftsansvariga också själva måste se till att uppgifterna är korrekta och uppdaterade framgår redan av de grundläggande principerna i dataskyddsförordningen.

Om uppgifter rättas på den registrerades begäran måste ni som personuppgiftsansvariga informera dem som de har lämnat ut uppgifter till om att uppgifter rättats. Det gäller dock inte om det skulle visa sig omöjligt eller innebär en alltför betungande insats. Den registrerade har också rätt att begära att få information om till vem uppgifter har lämnats ut

8.2.1
Rätt till radering:

Den registrerade har rätt att vända sig till er som personuppgiftsansvariga och be att uppgifterna om honom eller henne raderas.
Uppgifterna måste raderas i följande fall
om uppgifterna inte längre behövs för de ändamål som de samlades in för om behandlingen grundar sig på den registrerades samtycke och hen återkallar samtycket om behandlingen sker för direktmarknadsföring och den registrerade motsätter sig att uppgifterna behandlas 
om den registrerade motsätter sig personuppgiftsbehandling som sker inom ramen för myndighetsutövning eller efter en intresseavvägning och det inte finns berättigade skäl som väger tyngre än den registrerades intresse
om personuppgifterna har behandlats olagligt 
om radering krävs för att uppfylla en rättslig skyldighet
om personuppgifterna avser barn och har samlats in i samband med att barnet skapar en profil i ett socialt nätverk.
Om uppgifter raderas på den registrerades begäran måste den personuppgiftsansvariga också informera dem som de har lämnat ut uppgifter till om raderingen. Det gäller dock inte om det skulle visa sig omöjligt eller innebär en alltför betungande insats.
När personuppgifterna har publicerats eller på annat sätt gjorts offentliga (i ett socialt nätverk, ett internetforum eller på en webbsida) räcker det inte alltid att de raderas där. I dessa situationer ska den som offentliggjort uppgifterna också vidta rimliga åtgärder för att informera andra som behandlar uppgifterna om den registrerades begäran så att även kopior av eller länkar till uppgifterna tas bort.
Det finns undantag från rätten till radering och skyldigheten att informera andra om det är nödvändigt för att tillgodose andra viktiga rättigheter som till exempel rätten till yttrande- och informationsfrihet, för att uppfylla en rättslig förpliktelse, utföra en uppgift av allmänt intresse eller som ett led i myndighetsutövning.

8.2.2
Rätt till begränsning:

De registrerade har i vissa fall rätt att kräva att behandlingen av personuppgifter begränsas. Med begränsning menas att uppgifterna markeras så att de i framtiden endast får behandlas för vissa avgränsade syften.

Rätten till begränsning gäller bland annat när den registrerade anser att uppgifterna är felaktiga och har begärt rättelse. I sådana fall kan den registrerade även begära att behandlingen av uppgifterna begränsas under tiden uppgifternas korrekthet utreds.

När begränsningen upphör ska ni som personuppgiftsansvariga informera den registrerade om detta.

8.2.3
Rätt till dataportabilitet:

Den registrerade har i rätt att få ut och använda sina personuppgifter på annat håll, till exempel i en annan social medietjänst.

Ni som personuppgiftsansvariga är skyldiga att underlätta en sådan överflyttning av personuppgifter. En förutsättning är att den personuppgiftsansvariga behandlar personuppgifterna med stöd av ett samtycke från den registrerade eller för att uppfylla ett avtal.

Det gäller bara sådana personuppgifter som den registrerade själv har lämnat

9. Ändringar av denna policy

9.1 Vi förbehåller oss rätten att uppdatera och ändra denna policy. Om vi ​​ändrar policyn kommer vi att ändra datum och version längst ner i dokumentet. Vid väsentliga förändringar kommer vi att meddela dig i form av ett synligt meddelande på vår hemsida, e-post eller med andra kommunikationsmedel.

10. Kontakt

10.1 För frågor eller kommentarer om denna policy, eller vid åberopande av en eller flera rättigheter, kan vi kontaktas på info@capida.dk.

ÄNDRINGAR I PERSONUPPGIFTSPOLICYEN

Skulle vi göra ändringar i vår personuppgiftspolicy kommer du att informeras om detta vid ditt nästa besök på vår webbplats.

Capida ApS personuppgiftspolicy per 21/01-2023

2014. All rights reserved. Capida.se